2011. október 5., szerda

Sajtos cukkini felfújt


Nagyon szeretem a cukkinit, ez a recept pedig különösen finom, akár köretnek, akár önmagában esszük.
hozzávalók:
cukkini
tojás
bacon
sajt
tejszín
zabpehely
fokhagyma, só, bors

Sajnos az arányokat nem tudom, de rutinosak vagytok, meg tudjátok saccolni miből mennyi kell. A cukkinit lereszeltem héjastul, besóztam. Levet fog ereszteni, azt ki kell belőle nyomkodni kézzel. Hozzáadtam a tojást (2 db), fűszereztem, nyomtam bele fokhagymát, pár evőkanál tejszínt és annyi zabpelyhet amennyi felvette a nedves alkotóelemeket. Kb. tócsni állagúnak kell lennie.
Kivajazott tűzálló tálba öntöttem, megszórtam kockára vágott bacon-nel, reszelt sajttal.
Forró sütőben pirosra sütöttem. Ha füstölt sajttal csináljátok még jobb. Ha esetleg felveritek előtte a tojásfehérjét és úgy adjátok hozzá, levegősebb, könnyedebb állagot érhettek el.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése