2011. május 31., kedd

Narancsos spenótsaláta kecskesajttal

Csodálatos, friss, harsogó salátát dobtam össze tegnap az irodában, öröm volt nézni. Körülbelül negyedóráig tartott a művelet, nem is tudom, hogyan cifrázzam nektek a leírást, olyan egyszerű. Akár még most is ki tudtok ugrani a zöldségeshez, ha gyorsan el szeretnétek készíteni ebédre, hajrá.


Szükséges hozzá néhány spenótlevél és 1 darab narancs, ezeket én a kedvenc sarki zöldségesemtől hoztam most, ahová nem mellesleg Fenyő Iván is jár, nem mintha ez a minőségen változtatna. Kecskesajtot leginkább nagyobb hipermarketekben, vagy piacon, csemegeüzletekben tudunk vásárolni, ezt ajánlatos előző nap intézni. Egyébként fetával is jó, én még nem próbáltam, de feltételezem, hogy finom lehet.


Ha minden megvan, akkor mossuk meg alaposan a spenótleveleket, majd rázzuk le róluk a vizet, és tépkedjük vagy vágjuk darabokra. Kockázzuk fel a sajtot és a narancsot is, a spenótleveleket szórjuk egy tányérra, és hanyagul dobáljuk rá a narancsokat és a sajtkockákat is. Egy szelet csirkéhez, vagy tészta mellé tökéletes, könnyű nyári saláta. Legközelebb eperrel fogom megpróbálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése