2011. április 15., péntek

Rozmaringos szűzérmék sült zöldségekkel, sültpaprika krémmel



Nos, nem is értem miért nem eszünk gyakrabban szűzpecsenyét. Egyszerűen nem jut sosem eszembe. Most is csak annak köszönhető, hogy megjelent a repertoáromban, hogy a hentesnél véletlenül megláttam a hosszú húshengereket szépen befóliázva. Pedig nincs rajta zsír, nem kell csontozni, szép tallérokat lehet belőlük szeletelni, hamar elkészül és nagyon-nagyon finom! Arra figyeljetek, hogy ha van rajta hártya azt mindenképp szedjétek le róla.

Lássuk a receptet:

1 szép darab szűzpecsenye
1 nagy gerezd fokhagyma
friss rozmaring
sütni való zöldségek: cukkini, padlizsán, kaliforniai paprika, répa, gomba, hagyma stb...



A húst kb. ujjnyi vastag szeletekre vágtam, besóztam, borsoztam, teflon serpenyőben pici olajon hirtelen megkapattam mindkét oldalát, majd kisebb lángon sütöttem tovább fedő alatt. Amikor majdnem megpuhult (elég hamar elkészül), rákentem 1 szétnyomott fokhagymát és apróra vágott rozmaringot. Akkor jó, ha a hús szép rózsaszín belül de kívül már megpirult.



Közben a kockára vágott zöldségeket wokban megsütöttem, először a lassabban puhulóakat, mint padlizsán, répa, később a paprika, cukkini, hagyma. Sóval, borssal, és Ízes Múlt szárnyashús fűszerkeverékkel hintettem meg. Persze bármilyen fűszerkeverék megteszi.



Házi sültpaprika krémet adtam hozzá.
Gyors, egészséges, nem hizlal és nagyon hamar elkészül:)



1 megjegyzés: